Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Weby Soukupovy Empresa Media obchodně zastupuje Impression Media

S účinností od 1. ledna prodává inzertní prostor na portálech Týden.cz, PC Tuning.cz, Profit.cz, Instinkt-online.cz a Zprávy z naší ulice.cz mediální zastupitelství Impression Media. Zastoupení je exkluzivní.

Zmíněné weby s návštěvností na 550 tisíc uživatelů měsíčně provozuje Empresa Media, nová mediální firma, kterou loni začal budovat Jaromír Soukup, majitel tuzemské komunikační skupiny Médea. Koupil časopisy Týden, Instinkt a Profit a zajistil si licenci na tituly Popcorn a Top dívky.

Impression Media už oslovuje 3,4 milionu českých prostřednictvím víc než 120 serverů. Kontraktem s Empresa Media si polepší o víc než 300 tisíc reálných uživatelů. Firma patří do rozhlasového koncernu Media Bohemia.