Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Wolf odešel z Acomware do Business Factory

Dosavadní obchodník agentury Acomware Robert Wolf je mezi nováčky, jimiž digitální agentura Business Factory rozšířila svůj pražský i brněnský tým.

Digitální agentura Business Factory doplnila v březnu svůj obchodní tým, soustředěný v pražské kanceláři otevřené loni v září, i týmy marketingových specialistů, které rozvíjí ve své brněnské centrále.

Coby nový client partner nastoupil do pražského zastoupení Robert Wolf, který přišel po zhruba půlročním angažmá v obchodním týmu agentury Acomware. Předtím vedl obchod tým online reklamy Impression Media, respektive Centrum Holdings. V Business Factory má na starost budování vztahů se zákazníky, hlavně s největšími inzerenty.

Robert Wolf

Robert Wolf

V Brně agentura získala tři nové tváře do týmů, které se přímo starají o reklamní kampaně. Na pozice specialistů pro výkonnostní kampaně na Facebooku a Googlu nastoupili Jan Fatura, Jana Tošnarová a Michal Filípek. Fatura přišel Digital Native Agency, předtím pracoval v Confidence Digital. Tošnarová se přesunula z agentury RH+ marketing. Filípek dělal čtyři roky v brněnské agentuře Cognito.

Jana Tošnarová, Jan Fatura a  Michal Filípek

Jana Tošnarová, Jan Fatura a Michal Filípek

Podle Jelínka dokončuje Business Factory v brněnské centrále prostor až pro 40 specialistů reklamní kampaně na Facebooku, Googlu i webech třetích stran. Business Factory rovněž nedávno ohlásila, že začíná vytvářet a spravovat obsah pro účely reklamy a že spouští program Fejsbookers pro spolupráci s influencery.

Tým rozšiřuje i Acomware

Petra Vaníčková, David Vurma a Jiří Široký

Petra Vaníčková, David Vurma a Jiří Široký

Počet svých zaměstnanců navýšila i zmíněná agentura Acomware. Do ní nastoupila jako specialistka na emailové kampaně Petra Vaníčková, která už externě dělala pro IBM, LG nebo agenturu Nydrle. Z Performia přišel konzultant David Vurma. Datovým analytikem je Jiří Široký z Actum+. Celkem Acomware má 60 lidí.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr