Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Wolf odešel z Acomware do Business Factory

Dosavadní obchodník agentury Acomware Robert Wolf je mezi nováčky, jimiž digitální agentura Business Factory rozšířila svůj pražský i brněnský tým.

Digitální agentura Business Factory doplnila v březnu svůj obchodní tým, soustředěný v pražské kanceláři otevřené loni v září, i týmy marketingových specialistů, které rozvíjí ve své brněnské centrále.

Coby nový client partner nastoupil do pražského zastoupení Robert Wolf, který přišel po zhruba půlročním angažmá v obchodním týmu agentury Acomware. Předtím vedl obchod tým online reklamy Impression Media, respektive Centrum Holdings. V Business Factory má na starost budování vztahů se zákazníky, hlavně s největšími inzerenty.

Robert Wolf

Robert Wolf

V Brně agentura získala tři nové tváře do týmů, které se přímo starají o reklamní kampaně. Na pozice specialistů pro výkonnostní kampaně na Facebooku a Googlu nastoupili Jan Fatura, Jana Tošnarová a Michal Filípek. Fatura přišel Digital Native Agency, předtím pracoval v Confidence Digital. Tošnarová se přesunula z agentury RH+ marketing. Filípek dělal čtyři roky v brněnské agentuře Cognito.

Jana Tošnarová, Jan Fatura a  Michal Filípek

Jana Tošnarová, Jan Fatura a Michal Filípek

Podle Jelínka dokončuje Business Factory v brněnské centrále prostor až pro 40 specialistů reklamní kampaně na Facebooku, Googlu i webech třetích stran. Business Factory rovněž nedávno ohlásila, že začíná vytvářet a spravovat obsah pro účely reklamy a že spouští program Fejsbookers pro spolupráci s influencery.

Tým rozšiřuje i Acomware

Petra Vaníčková, David Vurma a Jiří Široký

Petra Vaníčková, David Vurma a Jiří Široký

Počet svých zaměstnanců navýšila i zmíněná agentura Acomware. Do ní nastoupila jako specialistka na emailové kampaně Petra Vaníčková, která už externě dělala pro IBM, LG nebo agenturu Nydrle. Z Performia přišel konzultant David Vurma. Datovým analytikem je Jiří Široký z Actum+. Celkem Acomware má 60 lidí.