Už i třetí nejobsazenější kategorie letošní soutěže mladých kreativců Young Lions zná vítěze - vyhrála ji dvojice Roman Biath a Pavel Hejný z Nydrle Digital. Druhé skončily Alena Neubauerová a Petra Biró z Ogilvy & Mather, třetí pak Jan Benda a Jaroslava Homolová z Media Age. Print byl letos nejobsazenější kategorií, soutěžilo v ní 30 dvojic.
Úkolem přitom bylo vytvořit tištěný inzerát cílený na 450 tisíc prvovoličů (lidí ve věku 18 až 21 let), aby se zúčastnili nadcházejících parlamentních voleb v roce 2014. Zadavatelem je občanské sdružení K volbám, které založila skupina absolventů Marketingové komunikace a PR Univerzity Karlovy v Praze s dalšími spolupracovníky. Vzniknout měl “výstup, který si cílová skupina bude chtít vyvěsit doma, ale přitom úplně nevyděsí rodiče”.