Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Young Lions: kategorii Print vyhráli Uruguajci

Vítězi kategorie Print v Young Lions jsou Carolina Gelfont a Huan Victor Calistro Peruchena.

Carolina Gelfont a Huan Victor Calistro Peruchena. Foto: Mundomarketing.com

Carolina Gelfont a Huan Victor Calistro Peruchena. Foto: Mundomarketing.com

Z první hodnocené kategorie Print soutěže mladých kreativců do 30 let Young Lions vyšla vítězně uruguajská dvojice ve složení copywriterka Carolina Gelfont a art director Huan Victor Calistro Peruchena, oba z agentury Amén.

 

Druhý byl tým agentury BBDO z Hongkongu, který tvořili copywriter Chun Man Li a art director Wai Lun Ng. Bronz si odvážejí rakouští kreativci Jonas Weber Patrick a Jonas Pichler z ORF-Enterprise. Reprezentanti české reklamy, Christophe Wechsler a Michaela Žemlová z agentury Fallon, tak zůstali bez bodu. 

Práce řešily zadání, jak upozornit na to, že velkému množství lidí na světě chybí kvůli nedostatku vody tak základní věc, jako je záchod.