Vítězi kategorie Media soutěže Young Lions se stali Jiří Novák a Jan Kvěch z agentury McCann Prague. Druhé místo obsadili Julie Vernerová a Ondřej Peša z Triad Advertising a o třetí se podělily dva soutěžní týmy Mikoláš Gál a Tatiana Hořavová z agentury Wunderman a Tereza Havlová s Lucií Kulhavou z agentury Mindshare. Kategorie Marketers byla pro tento rok zrušena.
Úkolem soutěžících bylo zaměřit kampaň na prevenci vzniku srdečních onemocnění a přimět netradičním způsobem mladé lidi, aby se zamysleli nad tím, zda své srdce vlastním životním stylem příliš nezatěžují. Kampaň měla cílit na mladé lidi ve věku od 18 do 30 let a vést je k tomu, aby svým životním stylem neohrožovali vlastní srdce. Měla mít přitom netradiční pojetí, které bude schopné tuto cílovou skupinu zaujmout.
Ideou vítězného týmu se stalo to, že čas investovaný do vlastního těla se jim vrátí, což dvojice vyjádřila mottem Svůj čas dávám svému srdci. Kampaň by měla mít svou online podobu, která počítá s tím, že vyzve lidi na Facebooku, Twitteru a Instagramu, aby se připojili k iniciativě #Žijuteď a sdíleli názory a pocity spojené s chůzí s hashtagem #Radšipěšky. Doplnit by to měla barterová reklama s minimálním rozpočtem v prostředcích MHD a v titulech vydavatelství Mafra. Celá kampaň by pak zahrnovala i workshopy a eventy k Mezinárodnímu dni srdce 29. září 2016.
Druhý tým si zase pohrál s myšlenkou, že by člověk mohl se svým tělem opravdu mluvit.
Tým Mindshare, který získal jedno ze dvou třetích míst, si pro svou kampaň zvolil slogan #Srdcenato a jako řešení navrhl ideu proměnit 52 týdnů v roce v 52 výzev ke zdravému životnímu stylu.
Další dvojice na třetím pořadí, kterou byl tým agentury Wunderman, navázala podle původního zadání na předchozí kampaň zadavatele reklamy, neziskové organizace Loono, a místo původního provokativního sloganu #Prsakoule zvolila #Delamsidobre. V kampani samé počítala i s guerillou a word-of-mouth marketingem.