Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Young Lions: nej kampaň na podporu hudby u mladých udělal tým Havasu

Vyhlášena finální ze tří kategorií letošního klání mladých kreativců.

Vítězní Ondřej Bartoš a Matěj Masařík. Foto: Jan Marcinek

Vítězní Ondřej Bartoš a Matěj Masařík. Foto: Jan Marcinek

Ondřej Bartoš a Matěj Masařík jsou finální, třetí dvojicí, která si z letošního klání mladých kreativců Young Lions odnáší zlato. Zvítězili v kategorii Media, v níž stejně jako loni soutěžilo celkem 26 párů tvůrců do 28 let. Ti měli vytvořit mediální kampaň pro společný projekt hudební televize Óčko a ministerstva kultury na podporu aktivního muzicírování mladých.

Vítěze vybrala porota, kterou vedla Martina Říhová ze Starcom MediaVest, zasedl v ní i generální ředitel Óčka Štěpán Wolde či ředitel soutěže René Jež, z pořádající agentury Flemedia.

V porotě zasedl i Steve Latham, šéf sekce talent &training canneských Lvů. Foto: Jan Marcinek

V porotě zasedl i Steve Latham, šéf sekce talent &training canneských Lvů. Foto: Jan Marcinek

Druhé místo získali Michal Charvát a Veronika Vacková z Mindshare.

Druzí. Foto: Jan Marcinek

Druzí. Foto: Jan Marcinek

Třetí místo mají Cyprián Miller a Jan Páv z MEC Czech.

Třetí. Foto: Jan Marcinek

Třetí. Foto: Jan Marcinek