Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Young Lions: nejlepší print je od dua Biath-Hejný

Roman Biath a Pavel Hejný si po čtyřech letech připsali druhé vítězství v kategorii Print.

Roman Biath (Zaraguza), Pavel Hejný (Creative Embassy). Foto: Honza Marcinek

Roman Biath (Zaraguza), Pavel Hejný (Creative Embassy). Foto: Honza Marcinek

Letošní soutěž mladých kreativců Young Lions zná v Česku své první vítěze. V kategorii Print, první ze tří vyhlášených, zvítězila dvojice Roman Biath (Zaraguza) a Pavel Hejný (Creative Embassy). Je to pro ně už druhé zlato v národním kole Mladých lvů, poprvé vyhráli před čtyřmi roky, za Nydrle. Jsou tak zatím jediní z Young Lions, kteří se do Cannes pojedou podívat podruhé. V předchozích ročnících se umístili na druhém a třetím místě, loni se soutěže nezúčastnili.

Druhé místo připadlo duu Amila Hrustic Batovanja a Markéta Hejdová z Mark/BBDO, třetí pak Janě Bauerové a Jindřichu Jinochovi z agentury Kaspen/Jung von Matt.

Stříbrná dvojice

Stříbrná dvojice

 

Bronzové duo

Bronzové duo

Vítězné práce kategorie Print

Zadáním soutěže bylo poukázat tiskovým inzerátem na 25 let Konta Bariéry.

Vítězná práce kategorie Print

Vítězná práce kategorie Print

 

Druhá práce kategorie Print

Druhá práce kategorie Print

 

Třetí práce kategorie Print

Třetí práce kategorie Print