Jednostránový inzerát na šířku, který má dosáhnout toho, aby si lidi pod 25. výročím Konta Bariéry nepředstavili jen číslo, ale aby poznali smysl exstence zmíněné nadace. Takové je první zadání v první ze tří kategorií letošních Young Lions, národního kola soutěže mladých kreativců do 30 let. „Za 25 let jsme rozdělili půl miliardy korun, takový je skromný odhad, reálně to bude i víc,“ řekla Sandra Štefaniková z Nadace Charty 77, pod níž Konto Bariéry spadá, soutěžícím v kategorii Print. Mladí lvi se tento rok k zadání i vyhlášení scházejí v nové, podzemní konferenční místnosti agenturní skupiny Publicis, v Jankovcově 23 v pražských Holešovicích.
Momentky z místa viz Stories na našem Instagramu
Soutěžících dvojic v kategorii Print je letos 30. Tradiční zadání soutěže spočívá v tom, že na vypracování kampaně mají soutěžící pouhý den. Předsedkyní poroty, která práce bude posuzovat, je kreativní ředitelka Young & Rubicam Dora Pružincová, dál v ní zasednou Richard Axell (Outbreak), David Suda (WMC/Grey) a Dejan Štajnberger (VCCP Prague). Vítězné duo bude mít možnost soutěžit v globálním klání národních vítězů Young Lions na světovém reklamním festivalu ve francouzském Cannes v červnu.
Young Lions letos v Česku probíhají ve třech tradičních kategoriích Print, Cyber a Media. Kategorie Marketers nenasbírala dost přihlášek, letos proto nebude otevřena. Soutěžící v kategorii Print si vyslechli zadání dnes po 9.00, brief pro Media následoval od 11.30, brief Cyberu přijde na řadu v úterý v 9.00. Vyhlášení je naplánováno takto: Print v úterý v 16.00, Media ve středu v 16.00, Cyber ve čtvrtek v 17.30.