Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Young & Rubicam získala rozpočet Generali

Agentura zvítězila v tříkolovém tendru nad osmi agenturami, střídá Dorland.

Zdeněk Mrkva

Zdeněk Mrkva

Pojišťovna Generali si coby novou komunikační agenturou vybrala Young & Rubicam, která vystřídá dosavadního dlouhodobého partnera, agenturu Dorland. Young & Rubicam zvítězila v tříkolovém výběrovém řízení, jehož se zúčastnilo celkem osm agentur. Ve finále se střetla trojice Young & Rubicam, WMC Grey a VCCP. Vítězná agentura bude mít na starost realizaci ATL a BTL aktivit skupiny Generali v Česku.

„S novou agenturou plánujeme mimo jiné pracovat na uvedení nového positioningu značky Generali a zvýšení jejího povědomí na českém trhu,“ říká Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.

Y&R se bude starat zejména o kompletní přípravu mediálních kampaní a jednotný vzhled marketingových materiálů pro obchodní síť pojišťovny Generali.

Pojišťovna Generali má podle svých zástupců tržní podíl 7,2 %. Kromě individuálního pojištění nabízí pojistná řešení pro malé, střední a velké firmy v oblasti podnikatelských, průmyslových, technických a zemědělských rizik.