Pojišťovna Generali si coby novou komunikační agenturou vybrala Young & Rubicam, která vystřídá dosavadního dlouhodobého partnera, agenturu Dorland. Young & Rubicam zvítězila v tříkolovém výběrovém řízení, jehož se zúčastnilo celkem osm agentur. Ve finále se střetla trojice Young & Rubicam, WMC Grey a VCCP. Vítězná agentura bude mít na starost realizaci ATL a BTL aktivit skupiny Generali v Česku.
„S novou agenturou plánujeme mimo jiné pracovat na uvedení nového positioningu značky Generali a zvýšení jejího povědomí na českém trhu,“ říká Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.
Y&R se bude starat zejména o kompletní přípravu mediálních kampaní a jednotný vzhled marketingových materiálů pro obchodní síť pojišťovny Generali.
Pojišťovna Generali má podle svých zástupců tržní podíl 7,2 %. Kromě individuálního pojištění nabízí pojistná řešení pro malé, střední a velké firmy v oblasti podnikatelských, průmyslových, technických a zemědělských rizik.