Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Y&R mají z Cannes zlato a stříbro za Newsweek

Dora Pružincová a Tereza Svěráková z Y&R Prague přebírají ceny v Cannes. Foto: Honza Martinek. Lionhearted

Dora Pružincová a Tereza Svěráková z Y&R Prague přebírají ceny v Cannes. Foto: Honza Martinek. Lionhearted

Agentuře Young & Rubicam Prague se vyplatila kampaň, kterou vytvořila pro českou verzi časopisu Newsweek (dnes už neexistujícího). V podkategorii Corporate Image & Sponsorship kategorie Print & Publishing soutěže reklamního festivalu Cannes Lions byly oceněny printy propagující zmíněný časopis, a to jednou zlatou a jednou stříbrnou trofejí. Youngové letos do soutěže v Cannes přihlásili plné čtyři pětiny prací z Česka.

Oceněná kampaň Y&R pro Newsweek

Humanitarian Invasion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Humanitarian Invasion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek


Victory Resignation. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Victory Resignation. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek


Olympic Drunk. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Olympic Drunk. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek


Galaxy Explosion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Galaxy Explosion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek