V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Z Better Marketingu je nově jenom Better

Agentura se chce posunout od výkonnostního marketingu k online full servisu.

Nové logo agentury Better

Nové logo agentury Better

Online marketingová agentura Better Marketing, která působí v Brně, v Ostravě a v Praze, změnila s přelomem loňského a letošního roku svou značku. Oficiálně začne používat zkrácenou verzi svého názvu, tedy pouze Better. Současně změnila logo, v němž vyměnila dominující oranžovou barvu za modrou variantu. V druhé polovině prosince také spustila nový web. A konečně se její pražský tým ve složení Marek Klekner a Jakub Mráček přestěhoval do nových prostor: z ulice Na Výsluní do coworkingového centra Full House Hub v ulici Osadní v pražských Holešovicích. 

Agentura si coby novou charakteristiku podstaty své značky zvolila slova bigger picture, což má znamenat, že její specialisté i obchodníci vnímají každý úkol jako součást celku s cílem vytvořit pro klienta to nejlepší řešení. Hodnotu značky definoval Zdeněk Bažant, který s tímto úkolem nastoupil v září 2015 do funkce ředitele klientského servisu agentury.

Zdeněk Bažant

Zdeněk Bažant

Návrh loga vznikl interně, na základě agenturních požadavků jej pak dopracoval grafický designér Petr Štěpánek ze studia Stepanek.Design. Rebranding má symbolizovat to, že se agentura posouvá od technického ke komplexnímu online marketingu. 

„Každý klient k nám přichází s nějakým cílem, kterým je například nábor zaměstnanců. V té chvíli se spustí soukolí všech služeb, které máme k dispozici. SEO, PPC, analytika – nic z toho neděláme odděleně, všechno se snažíme propojit, aby klient získal řešení. Po celou tu dobu je součástí procesu, vše průběžně schvaluje a vzájemně si upřesňujeme další postup,“ tvrdí ředitel Betteru Stanislav Pluháček.

Stanislav Pluháček

Stanislav Pluháček

Agentura chce podle něj investovat do dalšího posunu ke komplexnímu internetovému marketingu, dokončit rebranding a zaměřit se i na vzdělávání klientů. „Máme za sebou pilotní projekt, který nás motivoval k tomu, abychom se na oblast vzdělávání zaměřili víc,“ říká Pluháček.

Pokud jde o stěhování pražského týmu, Full House Hub se profiluje jako coworkingový prostor pro komunikační tvůrce a nachází se v atriu dvora zrekonstruované továrny MFactory. „Sedí tu s námi skupina freelancerů a jeden stálý tým, který vyvíjí mobilní aplikace. Výhodou je, že se můžeme bavit o zajímavých projektech, na nichž právě pracujeme, vzájemně se inspirovat nebo i spolupracovat,“ prohlašuje Klekner.

Full House Hub

Full House Hub

Better Marketing spoluvlastní Martin Kupka (50 %), Petr Wojtyla (31 %) a švýcarská firma Rexem Partners (19 %).