Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Z Informačních linek KKCG udělala Conectart

Karel Komárek mladší konsoliduje call centra. Přikoupil Dircom a linky 1188 přejmenoval.

Společnost Informační linky ze skupiny KKCG se nově bude jmenovat Conectart. Firma Informační linky, kterou KKCG získala začátkem roku 2012 z portfolia kdysi španělské Telefóniky, loni koupila podobně zaměřenou společnost Dircom Petra Studničky. Po spojení následuje přejmenování. KKCG v Conectartu vlastní 95 %, zbylých 5 % drží manažeři a zaměstnanci firmy, včetně Studničky. Ten zůstává obchodním ředitelem Conectartu. Generálním ředitelem je Milan Roušar. Firma se změnou jména (conect jako propojování různých světů, art jako umění propojení zajistit) prošla také redesignem.

Conectart, nový název v novém designu

Conectart, nový název v novém designu

KKCG v rámci Informačních linek převzala hlavně telefonickou službu 1188, kterou posléze změnila z informační na asistenční. Jako kontaktní centrum bude nový podnik obsluhovat především firmy ze skupiny KKCG (Sazkamobil, CK Fischer, Moravské naftové doly), dále třeba Českou pojišťovnu nebo Českomoravskou stavební spořitelnu. „Lepší než tyto služby nakupovat zvenčí bude naopak vyvinout je a poskytovat nejen našim firmám, ale i externím zákazníkům,“ míní investiční ředitel Komárkovy skupiny Michal Tománek.

Pod názvem Conectart letos firma očekává tržby kolem 200 milionů Kč. V call centrech v Praze a v Kolíně podnik zaměstnává skoro 400 lidí, do konce příštího roku jich plánuje až 500.

Jednou z nově příchozích je přitom marketingová manažerka. Tou se stala Petra Kopecká, dosavadní brand manažerka vydavatelství Burda Praha. Dělala i v Aliatelu či marketingové agentuře Watkins. „Mým hlavním cílem je zvýšit povědomí o společnosti a budovat pozitivní image značky. Postupem času bych se chtěla zaměřit na aktivity související s podporou prodeje,“ uvedla k novému angažmá.

Petra Kopecká

Petra Kopecká