Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Z Praktické ženy je dvouměsíčník Kreativ

Praktická žena Kreativ nabízí bohatším dospělým ženám skládačky či omalovánky.

Obálka časopisu Praktická žena Kreativ

Obálka časopisu Praktická žena Kreativ

Vydavatelství Astrosat Media mění časopis Praktická žena v titul s názvem Praktická žena Kreativ. Magazín dosud vycházel jako měsíčník, naposledy to vydal dvě dvojčísla, ode dneška 13. února je v prodeji coby dvouměsíčník, o 108 stranách. Stojí 129 Kč, měsíčník se předtím prodával za 69 Kč, dvojčísla za 99 Kč. Formátem je o 5 milimetrů širší než původní.

Změnil se i obsah a vzhled titulu. „Redakce tento koncept připravila podle posledních evropských trendů mezi hobby časopisy,“ uvedlo vydavatelství. Obálka je kreslená, uvnitř časopisu jsou krabičky, skládačky, omalovánky, samolepky. Chce tak oslovit víc čtenářek. Ty současné jsou nejčastěji ve věku od 30 do 45 let, z vyšších příjmových skupin, které na sobě nešetří. Proto časopis zdražil a tiskne se na kvalitnější papír.

„Víme, že ženy dnes mají spoustu práce a starostí a že si rády odpočinou při tvoření hezkých věcí. Tvoření vždy začíná nápadem a ten jim přinášíme. Víme ale také, že málokdo má čas na dlouhé vysedávání nad jedním vyšívaným ubrusem. Proto jsme hledali nápady na výrobky, které můžou mít čtenářky hotové za pár minut nebo nanejvýš hodin,“ prohlásila šéfredaktorka Zuzana Šikýřová.