Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Za Aitom Digital bude mluvit Rubikon

Komunikace se zaměří na posílení image u středních a větších firem.

Pavel Houser

Pavel Houser

Výběrové řízení na PR komunikaci digitální agentury Aitom Digital Pavla Housera a Tomáše Odla vyhrála agentura Rubikon PR. Komunikace se zaměří zejména na střední a větší firmy, které hledají dodavatele webových stránek.  

„Chceme Aitomu pomoci oslovit potenciální klienty, kteří hledají dodavatele výkonnostně zaměřených webových aplikací,“ uvádí Šimon Rákosník, managing partner Rubikon PR.

„S médii jsme dosud profesionálně nekomunikovali. Věříme, že nám spolupráce s Rubikonem pomůže podpořit známost naší značky a oslovit víc potenciálních klientů,” říká výkonný ředitel a spolumajitel Aitom Digital Pavel Houser.

Rubikon PR ze 47 % vlastní firma Blue Ocean Management Martina Kadlece a Radomíra Talába, 29 % podíl Rubikonu drží Šimon Rákosník, 24 % Ondřej Taláb.