Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Za Albert mluví Barbora Vanko z Teska

Po Jiřím Marečkovi a Kateřině Modré opouští Tesco kvůli konkurenci i Barbora Vanko.

Barbora Vanko

Barbora Vanko

Barbora Vanko se stala novou manažerkou externí komunikace a tiskovou mluvčí obchodního řetězce Albert. Před příchodem do Aholdu působila dva roky v oddělení externí komunikace konkurenčního obchodního řetězce Tesco. Pracovala tam na projektech pro Česko i pro celý středoevropský region.

Vanko je další manažerkou, která přešla z Teska do Albertu. Před ní to byli loni Jiří Mareček jako ředitel komunikace a Kateřina Modrá jako ředitelka marketingu.

Během studia získala zkušenosti v marketingovém oddělení banky Citibank a jako redaktorka internetového magazínu Topzine.cz. Vystudovala hospodářskou politiku na Vysoké škole ekonomické v Praze a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.