Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Za Burdův Sirius s investory mluví Margetroid

Martin Burda

Martin Burda

Pražský investiční fond Sirius Investments si na komunikaci směrem k médiím vybral agenturu Margetroid Ivany Karhanové. Jejím úkolem je tvořit dlouhodobou komunikační strategii a PR a zvýšit tak znalost fondu i jeho zakladatele a ředitele Martina Burdy, bývalého generálního ředitele Investiční společnosti České spořitelny. Zmíněný projekt samosprávného fondu kvalifikovaných investorů byl spuštěn v polovině roku 2015, za první rok a půl překročil 1 miliardu Kč ve správě.

Ivana Karhanová

Ivana Karhanová

„Agentura bude využívat především celorepublikové zpravodajské deníky, týdeníky, rozhlasové a televizní vysílání. Na základě svých zkušeností víme, že investory nejlépe oslovíme v klasickém zpravodajství,“ říká Karhanová. „Ivanu Karhanovou jsem oslovil, protože se v oblasti investic pohybuje dlouhá léta a má o nich velký přehled,“ vysvětluje ředitel fondu Burda.

Margetroid se specializuje na finanční, ekonomické a informačnětechnologická témata v segmentech B2B i B2C, mezi klienty byli či jsou Saxo Bank, Generali Investments CEE, Broker Consulting, FG Forrest, Adastra, Asociace českého tradičního obchodu, Asociace Segway či Diamonds International Corporation.