Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

„Za mě nestávkujete!“ aneb emo case study jako vždy

Online live case study jak od maminky. Tohle je jenom začátek.

Ráno jsem přišel do práce a koukám, že máme na naší Událostií ZA MĚ NESTÁVKUJETE! dobrých 20 tisíc lidí. Dostali jsme ji darem od Adamova známého z ODS, který se jí nemohl věnovat, ani neměl ty možnosti, co máme my. No, tak 20 tisíc lidí je cajk, tak jsme se tomu trochu věnovali.

Zabralo nám to celý den. K téhle Události jsme si udělali ještě Stránku. Malinko moderace, reagování na reakce a patnáct minut Photoshopu – a pochopitelně večer jsme už zase slavný. Jako v té reklamě na Nescafé. Když něco dělám, tak je to vždycky pecka. No nic.

Moje máma psala, že byla trošku na nerv, takže poslouchala Hyde park bez zvuku. Samozřejmě, že došlo k obvyklému omylu, že jsem byl označen za autora spotu Přemluv bábu (kterým jsem nikdy nebyl), ale to je už folklór. Ani jsem neprotestoval, protože čas s odborářským bossem ve studiu byl drahý a já jsem chtěl dát aspoň pár džouků, že.

Teď jsme právě dorazili z Hyde Parku a sedíme s hvězdou dne Adamem v Modrém zubu. Video je tady. Chvilku před vysíláním jsem volal mámě, která mi doporučila, ať hovořím pomalu a nepředvádím se. Na screenshotech, které pořídil kamarád, mám pocit, že se to zcela nepovedlo.

Tak a teď nám přinesli jídlo, takže sem vložím jen pár fotek s fajn náladou, které jsem právě pořídil.

Pozdrav od přítele

Pozdrav od jiného přítele

A ještě něco z internetu:

Ahoj zítra!