Distributor stravenek Sodexo Benefity v květnu přijal na pozici manažera komunikace Ivana Tučníka. Ten se má postarat o nastavení nové strategie PR a marketingové komunikace, včetně aktivit v oblasti společenské odpovědnosti. Zastávat bude také roli tiskového mluvčího. „Digitalizujeme celé produktové portfolio, což se odráží i v proměně naší vnější komunikace. Úkolem pro Ivana bude podpořit vnímání značky Sodexo jako experta na benefity a partnera pro byznys, a to napříč všemi komunikačními kanály,“ přiblížil Štěpán Tůma, marketingový ředitel Sodexo Benefity.
Tučník poslední rok a půl působil rok a půl jako manažer komunikace ve velkoobchodě Makro Cash & Carry ČR, kde se věnoval zejména sociálním sítím, interní komunikaci a krizové komunikaci. Rok předtím strávil v digitální agentuře Inspiro Solutions, v níž vybudoval tým zaměřený na tradiční PR. V agentuře AMI Communications přes dva roky pečoval o klienty z oblasti informačních technologií. Kariéru zahájil v agentuře Bison & Rose, kde pracoval čtyři roky.