Novým manažerem komunikace a PR spolku Prague Pride se na začátku ledna stal Martin Štěrba, který dosud dělal webeditora týdeníku Marketing & Media. „Práci pro neziskovou organizaci znám už ze svého působení u skautského festivalu Obrok, jedná se tedy o můj návrat k velkým eventům,“ podotkl. Pro Prague Pride bude koordinovat PR, sociální sítě a marketingové aktivity projektu Sbarvouven.cz, portálu pro lesby, gaye, bisexuály a transgender osoby (LGBT) v krizi.
„Základním cílem Prague Pride je zvyšování povědomí veřejnosti o LGBT. Vzhledem k tomu, že se Prague Pride už před nějakou dobou posunul od letního festivalu k celoročním aktivitám přirozeně vznikla potřeba mít v týmu PR profesionála, který bude tento cíl naplňovat celoročně,“ vysvětluje předseda Prague Pride Czeslaw Walek. Spolek Prague Pride pořádá od roku 2010 každoroční festival Prague Pride, provozuje zmíněný portál a pořádá konferenci Pride Business Forum, zaměřené na prosazování rovnosti na pracovišti.
Štěrba dělá v médiích a s médii od roku 2008. Před nástupem do Economie (Marketing & Media) pracoval jako reportér ve zpravodajství televizí Barrandov a Nova, a také jako social media manažer v agentuře Médea. Kromě toho spolupracuje s pražským magistrátem na strategii komunikace na sociálních médiích. Do konce roku 2015 dělal pro skautský festival Obrok, kde přes šest let zastával pozici ředitele komunikace.