Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Za UPC bude mluvit Juraj Gerbery. Jeho předchůdce František Malina se stal mluvčím ČTÚ

Komunikaci s novináři a odbornou veřejností má ve společnosti UPC, poskytovateli televizních, hlasových a internetových služeb, od ledna na starosti Juraj Gerbery, dosavadní šéf PR opery Národního divadla. Jeho funkci firma oficiálně nazývá „Public Policy Manager“.

Gerbery spolupracuje s Českým rozhlasem jako redaktor slovenského vysílání, v minulosti byl redaktorem oborového týdeníku Marketing & Media.

V UPC vystřídal Františka Malinu, který po 14 letech ze společnosti odešel a od ledna je mluvčím Českého telekomunikačního úřadu. Obsadil tam pozici už dříve uvolněnou členkou rady České televize Danou Makrlíkovou.