Součástí webu TN.cz televize Nova je nově magazín věnovaný automobilům, rozdělený do sekcí Za volantem, Kupte si, Na okruhu a Zábava. Web nabídne reportáže, recenze, rady či žebříčky, a to ve formě textu, fota i videa. Vedoucím redaktorem je Jan Červenka, který dvacet let dělal v tištěných médiích, stál u zrodu časopisů Speed, Top Gear a Autocar. Inzertně web cílí na muže, vytěžit chce hlavně videoreklamu.

Zájem o hokej Čechů letos nižší než loni v Česku

Českou reprezentaci na šampionátu v Rusku vídalo v televizi 1,3 milionu dospělých.

Zápasy českého týmu na hokejovém mistrovství světa v Rusku sledovalo v průměru 1,3 milionu dospělých nad 15 let při podílu na publiku 49 % a více než 100.000 dětských diváků. Loni, kdy se hrálo v Praze a Ostravě, se přitom dívalo o víc než půl milionu lidí na zápas víc, 1,87 milionu. V průběhu letošního turnaje si některý z přenosů zapnulo 5,8 milionu dospělých a 0,7 milionu dětí.

Nejsledovanějším zápasem Čechů se stal ten proti Dánsku, který zhlédlo téměř 1,7 milionu diváků při podílu na publiku 58 %.

Z hlediska podílu na publiku pak zvítězilo utkání Česka proti USA, jehož share dosáhl téměř 70 % a v absolutních číslech mělo 1,6 milionu diváků. Na rozhodující nájezdy se pak v jednu chvíli dívalo dokonce téměř 2,5 milionu diváků. Zároveň se toto utkání stalo pořadem s nejvyšším podílem na publiku v historii stanice ČT Sport (share přes 67 %).

Z ostatních duelů bylo nejsledovanějším zápasem finále Finska proti Kanadě, který vidělo téměř 700.000 hokejových fanoušků.