Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Zájem o hokej Čechů letos nižší než loni v Česku

Českou reprezentaci na šampionátu v Rusku vídalo v televizi 1,3 milionu dospělých.

Zápasy českého týmu na hokejovém mistrovství světa v Rusku sledovalo v průměru 1,3 milionu dospělých nad 15 let při podílu na publiku 49 % a více než 100.000 dětských diváků. Loni, kdy se hrálo v Praze a Ostravě, se přitom dívalo o víc než půl milionu lidí na zápas víc, 1,87 milionu. V průběhu letošního turnaje si některý z přenosů zapnulo 5,8 milionu dospělých a 0,7 milionu dětí.

Nejsledovanějším zápasem Čechů se stal ten proti Dánsku, který zhlédlo téměř 1,7 milionu diváků při podílu na publiku 58 %.

Z hlediska podílu na publiku pak zvítězilo utkání Česka proti USA, jehož share dosáhl téměř 70 % a v absolutních číslech mělo 1,6 milionu diváků. Na rozhodující nájezdy se pak v jednu chvíli dívalo dokonce téměř 2,5 milionu diváků. Zároveň se toto utkání stalo pořadem s nejvyšším podílem na publiku v historii stanice ČT Sport (share přes 67 %).

Z ostatních duelů bylo nejsledovanějším zápasem finále Finska proti Kanadě, který vidělo téměř 700.000 hokejových fanoušků.