Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Zakázka na Klasu za 190 milionů Kč letos nebude

Zakázka se tento rok už nestihne vysoutěžit, řekl ministr zemědělství Marian Jurečka.

Reklamní kampaň potravinářské značky Klasa, za kterou chtěl stát letos utratit 190 milionů Kč, se podle vyjádření ministra zemědělství Mariana Jurečky neuskuteční. „Letos nic vysoutěženo nebylo a nebude,“ uvedl Jurečka pro týdeník Dotyk. Mluvčí ministerstva zemědělství Hynek Jordán doplnil, že zakázka se vzhledem k blížícímu se konci roku nestihne vysoutěžit.

Tendr loni v srpnu vypsal Státní zemědělský intervenční fond, který spadá právě do agrárního resortu. Dodnes ale výběr nebyl uzavřen. Ve hře o státní zakázku je přitom firma Comunica (přejmenovaná na Digitalcom), spojovaná s podnikatelem Františkem Savovem, mimo jiné majitelem vydavatelství Mladá fronta. Toho podle Aktuálně.cz zatkla britská policie a do měsíce se má rozhodnout o jeho vydání do Česka.

Tendr provází řada průtahů. Původně totiž fond vybral jako vítěze pro letošní kampaň agenturu McCann. Druhá v pořadí – Comunica – ale podala stížnost k antimonopolnímu úřadu proti postupu zadavatele. A uspěla. Výběrová komise nyní požaduje, aby její právní nástupce – firma Digitalcom – prokázal, zda je schopen splnit kvalifikační předpoklady.

Státní zemědělský intervenční fond zatím výběrové řízení oficiálně neukončil. Komise se má sejít 29. října.