Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Zakázku Jurečkova resortu dostal Ipsos

Šestimilionový kontrakt na dvouletý průzkum postojů veřejnosti získal Ipsos.

Veřejnou zakázku na dvouletý marketingový průzkum postojů populace a odborné veřejnosti k ministerstvu zemědělství a ke konzumaci médií získala výzkumná společnost Ipsos. Konečná hodnota zakázky činí šest milionů Kč. 

Ministerstvo zemědělství, v jehož čele stojí Marian Jurečka (KDU-ČSL), vypsalo tuto veřejnou zakázku letos v květnu. Obdrželo celkem pět nabídek.