„Hlavními růstovými oblastmi zůstávají O2 TV a mobilní data,“ uvedl předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník k výsledkům firmy za rok 2016. Zákazníků své televize měla O2 ke konci loňska 221.000, meziročně o 6 % víc, oproti předchozímu kvartálu jen o 1.000 víc. Přitom 34.000 domácností využívá službu více set-top boxů, O2 TV se tak chlubí víc než 250.000 aktivními zařízeními. O2 TV se šíří také v hospodách, těch je přes 1.100. Mobilní aplikace televize O2 využilo 360.000 diváků.
Atraktivitu programu staví O2 především na sportovních přenosech. Ke sportovnímu kanálu přidala loni v srpnu O2 TV Fotbal, letos v lednu O2 TV Tenis, avizovaná stanice zaměřená na hokej má přijít ještě letos „v průběhu roku“.