Globální kosmetická značka Coty si v nadnárodním výběrovém řízení zvolila mediální agenturu ZenithOptimedia, která je součástí Publicis Groupe. Agentura začne pro klienta pracovat od začátku července, spolupráce se týká i Česka a Slovenska a hlavních značek Coty, mezi něž patří Adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, Playboy, Rimmel či Sally Hansen.
Nová mediálka bude na globální úrovni pro firmu Coty zajišťovat nákup reklamního prostoru zejména v tištěných médiích a televizi. V oblasti digitální komunikace pak bude spolupracovat s dalšími agenturami Coty. Na českém trhu online kampaně pro Coty doposud spravuje agentura Fragile Media.
O mediální rozpočet Coty tak po zmíněném tendru přijde na českém trhu agentura Havas Media. Ta na zdejším trhu spolupracuje s lokální mediální agenturou Médea Jaromíra Soukupa, který má v Havas Media 40% podíl, zbytek vlastní španělský Havas.
ZenithOptimedia mediální rozpočet Coty obhájila třeba v Německu a Rakousku, nově jej převezme na dalších 13 trzích po celém světě včetně už zmíněného Česka. Globální smlouva zahrnuje tři regiony – Severní Ameriku, západní Evropu a střední a východní Evropu. Součástí kontraktu jsou klíčové trhy Spojené státy, Velká Británie a Německo.