Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

ZenithOptimedia spouští mediální síť Blue 449

Síť nahradí britskou mediální agenturu Walker Media, kterou vlastník Zenithu loni koupil. České pobočce Zenithu se novota zatím vyhne.

Mediální agentura ZenithOptimedia uvádí novou globální mediální síť, která má vyvíjet nové přístupy ke komunikacím, ve spolupráci s médii, technologiemi a kreativními partnery. Vzniká v reakci na nástup digitální ekonomiky.

Síť nese název Blue 449 a sídlí v Londýně v kancelářích Walker Media, největší nezávislé mediální agentury ve Velké Británii, založené v roce 1989. Tu loni koupila skupina Publicis Groupe, francouzský vlastník mimo jiné právě Zenithu. Název Blue 449 odkazuje k vlnové délce barvy mezi modrou, kterou používá ZenithOptimedia, a fialovou z bývalé značky Walkeru.

Logo sítě Blue 449

Logo sítě Blue 449

Síť Blue 449 má využívat všechny zdroje Zenithu, její digitální divize VivaKi i mateřské Publicis Groupe. Do konce letoška získá 17 poboček v různých městech a bude spolupracovat se značkami Zenith, Optimedia, Performics, Newcast, Moxie a Ninah.

Otevírání poboček začne v regionu EMEA a v Severní Americe, pokračovat má v Asii a Tichomoří a v Latinské Americe. Česku se novota zatím vyhne. „V České republice spuštění nové mediální sítě Blue 449 tento rok neplánujeme, ale její uvedení v budoucnu nevylučujeme,“ odpověděl Médiáři generální ředitel ZenithOptimedia Prague Tomáš Varga.

V čele agentury Blue 449 budou stát předseda Sebastien Danet, globální řídící společník ZenithOptimedia a předseda VivaKi France, a výkonný ředitel James Shoreland, dosud výkonný prezident a ředitel pro korporátní rozvoj ZenithOptimedia US.