Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Zlatá pecka 2016: Trojan nejlepší herec v reklamě

Nejstarší tuzemská soutěž kreativity rozdala ve svém 22. ročníku dvacítku zlatých trofejí.

Porota Zlaté pecky 2016: David Ployhar, Jan Tuček, Jaroslava Brabcová Pecharová, Jan P. Muchow, Petr Oukropec, Irena Pavlásková, Richard Müller, Jakub Hejna, Goran Tačevski a s maskotem Majlou čestný předseda poroty Michal Viewegh

Porota Zlaté pecky 2016: David Ployhar, Jan Tuček, Jaroslava Brabcová Pecharová, Jan P. Muchow, Petr Oukropec, Irena Pavlásková, Richard Müller, Jakub Hejna, Goran Tačevski a s maskotem Majlou čestný předseda poroty Michal Viewegh

Pražský Klub Lávka jako stylizovaná Pevnost Boyard a moderátor Jakub Kohák jako otec Fura, to byla scéna předávání 22. výročních cen za kreativitu v české a slovenské reklamě Zlatá pecka. Z dvaceti ocenění si po dvou odnesly agentury Havas Worldwide Prague, Zaraguza, Mayer / McCann Erickson, Wiktor Leo Burnett a Made by Vaculik. Práce letos přihlásilo 42 subjektů, vybírala z nich porota, kterou vedl spisovatel Michal Viewegh.

Vítězové soutěže Prima Zlatá pecka 2016

kategorie přihlašovatel / agentura název exponátu zadavatel / klient
TV spot Havas Worldwide Prague Retro Národní muzeum
Billboard Havas Worldwide Prague Retro Národní muzeum
Internetové reklamní formáty Mayer / McCann Erickson Povedz mi to do očí Nadácia otvorenej spoločnosti
TV spot Saatchi & Saatchi Klinika inovativní péče – Mobily to je naše T-Mobile Czech Republic
Jiné / Non profit / PR Mayer / McCann Erickson Povedz mi to do očí Nadácia otvorenej spoločnosti
TV spot Comtech Group Klub přátel Člověka v tísni Člověk v tísni
Jiné Zaraguza Fofola 2015 Kofola Československo
Multimediální a internetová prezentace Zaraguza Tatra Academy Tatra banka, a.s.
Tisková inzerce Guideline Chrání vaše soukromí Isotra
TV spot Made by Vaculik Šatky Dobrý Anjel
TV spot Made by Vaculik Pivo VŠMU – istropolitana project 2016
Jiné Prague Bistro Digital Hlas lesa Škoda Auto
Plakát Loosers Huben Ti sluší CWP výživové poradenství
Jiné Wiktor Leo Burnett Zlatý Bažant 73 Heineken Slovensko
Product placement Wiktor Leo Burnett Zlatý Bažant 73 – Predpoveď počasia Heineken Slovensko
TV spot VCCP Praha Naši hrdinové Heineken CZ
Product placement Omnicom Media Group Sportisimo a Adidas v pořadu Parta maraton Sportisimo
Jiné Zaraguza CZ První čokoláda na světě, která hraje hudbu! Nestlé
Multimediální a internetová prezentace Dark Side Muži činu Merck
Jiné Respiro, Utopia Design Umělecká up-cycled lavička tieto

Zdroj: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Fotograf Goran Tačevski (vlevo) a čestný předseda poroty Michal Viewegh

Fotograf Goran Tačevski (vlevo) a čestný předseda poroty Michal Viewegh

Došlo opět také na zvláštní ceny. Herecká asociace a Český národní panel spolu s Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) i letos vyhlásily výsledky veřejné ankety Nejlepší herec v reklamě. Do ní přispělo 12.000 hlasujících. Ti zvolili nejlepším hercem Ivana Trojana, známého ze spotů Saatchi & Saatchi pro T-Mobile. Za ním v první pětici skončili Anna Schmidtmajerová (spoty T-Mobile), Tomáš Jeřábek, Tomáš Měcháček (tlustý a hubený bankéř Air Bank) a Václav Neužil (T-Mobile).

Z product placementů, které odvysílaly Česká televize a Prima, byl jako nejlepší vybrán ten od Action Please pro hornickou fakultu ostravské báňské univerzity.

Vítězové zvláštních mediálních cen Prima Zlatá Pecka 2016

kategorie typ přihlašovatel / agentura kampaň zadavatel / klient
Media Marketing Services (250.000 Kč) Rozhlasový spot Made by Vaculik Mária VŠMU – istropolitana project 2016
Digitální a internetová cena Product placement Wunderman Ford v Opeře Ford Motor Company
Product Placement Award Multimediální a internetová prezentace Action Please Budoucnost má hloubku Hornicko-geologická fakulta VŠB-TUO
Nejlepší herec v reklamě TV spot T-Mobile / Saatchi & Saatchi Klinika inovativní péče – Mobily to je naše Ivan Trojan

Zdroj: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Podívejte se, jak večer probíhal