Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Zlatý lístek ovládla plzeňská ODS, Svobodní a Láska

Brněnský Institut politického marketingu poprvé vyhlásil ceny za volební kampaně.

Nejlepší senátní kampaň podle poroty Zlatého lístku měl Václav Láska

Nejlepší senátní kampaň podle poroty Zlatého lístku měl Václav Láska

Pět prvenství pro komunální kampaň ODS Plzeň a čtyři pro kampaň Svobodných do Evropského parlamentu přinesl první ročník Zlatého lístku, soutěže o nejlepší tuzemské kampaně předchozího roku. Výroční soutěž nově ustavil Institut politického marketingu, výsledky úvodního ročníku vyhlásil dnes večer v prostoru Wayra na pražském Václavském náměstí.

Svobodní si odnesli ocenění mimo jiné za nejlepší slogan Posvítíme si na euronesmysly. Jeho cílem prý bylo dostat do hlav lidí právě výraz euronesmysly. „I lídrovi Petru Machovi to už trochu lezlo krkem, nicméně vydrželi jsme to až do konce,“ podotkl zástupce volebního štábu Svobodných při přebírání ceny, kterým byl průhledný tubus z plexiskla s pozlacený archem, z dílny Richarda Peška. „Kampaň jsme dělali jen ve třech, zasloužíme si to,“ přivítal ocenění Petr Sokol, který spolu s Adamem Hejlem a Michalem Kupilíkem stáli za kampaní plzeňské ODS.

Výsledky prvního ročníku soutěže ovlivnila skladba přihlášených, chyběly například kampaně ANO či TOP 09 na centrální úrovni.

Výsledky 1. ročníku Zlatého lístku

Nejlepší strategie

  1. Svobodní, Evropský parlament
  2. ODS, Plzeň (obecní zastupitelstvo)
  3. Václav Láska, Senátní obvod 21 – Praha 5

Nejlepší reklamní předmět

  1. Svobodní (Evropský parlament)
  2. Václav Láska, Senátní obvod 21 – Praha 5
  3. Václav Hampl, Senátní obvod 27 – Praha 1

Nejlepší Facebook

  1. Václav Hampl, Senátní obvod 27 – Praha 1
  2. Svobodní (Evropský parlament)
  3. Lanškrounské fórum, Lanškroun (obecní zastupitelstvo)

Nejlepší videospot

  1. TOP 09, České Budějovice (obecní zastupitelstvo)
  2. Svobodní (Evropský parlament)
  3. Strana zelených (Evropský parlament)
  4. Šepelík, Řevnice (obecní zastupitelstvo)
  5. ODS, Plzeň (obecní zastupitelstvo)

Nejlepší webové stránky

  1. ODS, Plzeň (obecní zastupitelstvo)
  2. Václav Hampl, Senátní obvod 27 – Praha 1
  3. Sdružení nezávislých kandidátů a ODS, Libčice nad Vltavou (obecní zastupitelstvo)

Nejlepší kontaktní kampaň

  1. Milan Hulínský, Šance pro Příbram, Příbram
  2. Václav Láska, Senátní obvod 21 – Praha 5
  3. Strana zelených (Evropský parlament)

Nejlepší vizuální zpracování

  1. ODS, Plzeň (obecní zastupitelstvo)
  2. Strana zelených (Evropský parlament)
  3. Václav Láska, Senátní obvod 21 – Praha 5

Nejlepší tiskovina

  1. ODS, Plzeň (obecní zastupitelstvo)
  2. Šance pro Příbram, Příbram (obecní zastupitelstvo)

Nejlepší slogan

  1. Svobodní (Evropský parlament)
  2. ODS, Plzeň (obecní zastupitelstvo)
  3. Zdeněk Papoušek, Senátní obvod 60 – Brno město

Kampaň Petra Macha, předsedy Svobodných

Nejlepší out-of-home kampaň

  1. ODS, Plzeň (obecní zastupitelstvo)
  2. Zdeněk Papoušek, Senátní obvod 60 – Brno město
  3. Žít v Úpici, Úpice (obecní zastupitelstvo)

Nejlepší kreativní idea

  1. Svobodní (Evropský parlament)
  2. Šance pro Příbram, Příbram (obecní zastupitelstvo)
  3. ODS, Plzeň (obecní zastupitelstvo)

Nejlepší kampaň senátních voleb

Václav Láska, Senátní obvod 21 – Praha 5

Václav Láska do Senátu

Václav Láska do Senátu

Nejlepší kampaň komunálních voleb

ODS, Plzeň

ODS Plzeň

ODS Plzeň

ODS Plzeň

Nejlepší nízkorozpočtová kampaň komunálních voleb

Žít v Úpici, Úpice

Žít v Úpici

Žít v Úpici

Žít v Úpici

Agentura Eventhouse oceněna za práci českobudějovickou TOP 09

Agentura Eventhouse oceněna za práci českobudějovickou TOP 09

 

Tým Václava Hampla dostal cenu za nejlíp udržovaný Facebook

Tým senátora Václava Hampla dostal cenu za nejlíp udržovaný Facebook

 

Podívat se přišel i senátor Libor Michálek

Podívat se přišel i senátor Libor Michálek