Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Značka Březňák se bude ukazovat v Ulici

Heineken vpravil svou reklamu do dalšího seriálu. Předtím to bylo Ohnivý kuře na Primě.

Postupně od začátku dubna bude v Ulici, „nekonečném“ seriálu televize Nova, vidět jako součást děje značka piva Březňák. Pivovarnická skupina Heineken se tak prostřednictvím product placementu spojuje s dalším populárním televizním dílem – do novinkového seriálu konkurenční Primy Ohnivý kuře nedávno vpravila pivní značku Krušovice.

Reklamní projekt s Novou připravila mediální agentura Starcom Mediavest Group, respektive její divize pro podobné speciály Starlink. Heineken si od toho slibuje, že spojením s letitým seriálem, v němž dlouho vystupují známé herecké tváře, posílí hodnoty značky Březňák – hodnoty „staré školy“, tedy rozvážnost, tradice, poctivost, vztah k domovu, lidský přístup a ruční práce.