Superdebaty České televize, iDnes.cz, Blesku, Deníku, Radiožurnálu i Duel Novy jsou za námi. Volební výsledky sledovaly hlavně ČT24, poprvé ve velkém Nova. iDnes.cz přidal v sobotu od 13.55 volební studio s Václavem Klausem a Jiřím Paroubkem, televize Barrandov pak první debatu s vítězem voleb Andrejem Babišem. Blesk v neděli od 15.00 dá na webu interview s Milošem Zemanem.

Značka Mather Advertures končí

Mediální služby bude firma dál poskytovat pod značkou Neo@Ogilvy. Tak se bude jmenovat i společnost existující od roku 2001.

Joseph Ali Tehranian

Spoluzakladatel a dlouholetý kreativní ředitel Joseph Ali Tehranian Advertures loni opustil

Celosvětové změny ve struktuře komunikační skupiny Ogilvy vedly v Česku k tomu, že tým digitální agentury Mather Advertures se začlenil do ostatních firem skupiny Ogilvy & Mather. Advertures, respektive Mather Advertures jako samostatná značka tak po 13 letech končí.

„Značku Mather Advertures neplánujeme v nejbližší době používat,“ potvrdila Médiáři Lucie Pavlů ze skupiny Ogilvy & Mather. Samotná firma Mather Advertures se přejmenuje a má existovat dál: „Právní subjekt Mather Advertures nekončí. Pouze se bude soustředit na jednu část ze svých aktivit – online media služby, které zastřešujeme značkou Neo@Ogilvy. Z tohoto důvodu se právní subjekt přejmenuje na Neo@Ogilvy.“

Mather Advertures dosud měla dva hlavní proudy činností – komplexní online media služby právě pod značkou Neo@Ogilvy a online komunikaci pod značkou Mather Advertures. Nově se v této společnosti osamostatní online media služby a firma bude používat pouze značku Neo@Ogilvy. Online komunikace se začlenila podle povahy projektů a klientů mezi firmy skupiny Ogilvy & Mather, provozující klíčové disciplíny – mezi ně skupina řadí reklamu, direct marketing, PR a aktivaci.

Název Advertures vydržel 13 let

Firma Advertures podle údajů z obchodního rejstříku vznikla v roce 2001, v roce 2008 se přejmenovala na Mather Advertures a začlenila se do skupiny Ogilvy & Mather, respektive WPP. Zatím poslední zprávu o hospodaření zveřejnila k roku 2012, kdy zvýšila obrat na 113 milionů Kč, z 89 milionů rok předtím, ztráta činila 5,6 milionu Kč, oproti zisku 5,5 milionu rok předtím. Přitom snížila počet zaměstnanců, z 24 v roce 2011 na 17 v roce 2012.

Celosvětový komunikační gigant WPP drží v Mather Advertures 80 %, zbylé podíly mají Jiří Malý (12,4 %), Joseph Ali Tehranian (6,4 %) a Peter Hameister (1,2 %). Kromě Malého patřili mezi zakladatele Advertures Ladislav Trpák a Petr Schmiedberger.

Tehranian loni v létě Mather Advertures opustil, odešel do konkurenční Kindred Group Michala Nýdrle. Na pozici kreativního ředitele v Mather Advertures, který zastával 12 let, ho vystřídal Claudiu Dobrita.