Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Značka Mototechna se spojí s fotbalovou ligou

Síť autobazarů AAA Auto přes značku Mototechna půjčí ligovým klubům 105 aut.

Tisková konference k uvedení partnerství AAA Auto a Ligové fotbalové asociace

Tisková konference k uvedení partnerství AAA Auto a Ligové fotbalové asociace

Novým partnerem české Ligové fotbalové asociace se stala pro příští dva roky značka Mototechna sítě autobazarů AAA Auto. Podle generální ředitelky AAA Auto Karolíny Topolové v rámci partnerství dodá autobazar celkem šestnácti klubům ligové asociace celkem 105 vozů v hodnotě 70 milionů Kč. Zapůjčí jim je prostřednictvím značky Mototechna.

Podmínky zápujčky se podobají operativnímu leasingu. Rozdíl je v tom, že v tomto případě náklady hradí sponzor, tedy Mototechna, respektive AAA Auto. Auta se mají měnit každých šest měsíců, mají přitom předepsaný počet kilometrů, který jimi lze najet.

První vozy byly předány tento týden ligovým klubům Plzeň, Sparta, Jablonec, Dukla a Bohemians. Zbylé kluby si první vozy převezmou během září. „V principu každý klub dostane přibližně šest až sedm vozů a bude je využívat podle potřeby. Dá se předpokládat, že každý klub během jedné sezóny obdrží od AAA Auto mezi dvanácti až osmnácti vozy,“ popsal marketingový ředitel AAA Auto Jan Dobiáš. „Ze značek máme zastoupeno portfolio nejprodávanějších značek na trhu a jde o modely vyšší a střední třídy,“ nebyl konkrétní. Jednotlivé značky nejmenoval, protože se podle jeho slov mohou v průběhu partnerství měnit. Má přitom jít o řadu modelů, značek i specifikací.

Poté, co hráči a činovníci najedou s vozy určitý počet kilometrů a pak je vrátí, Mototechna auta bude nabízet k odprodeji ve své síti.

V případě, že se vzájemná spolupráce osvědčí, počítá AAA Auto podle Topolové, že ji prodlouží. Partnerství by podle ní mělo posílit známost a postavení značky Mototechna v regionech, kde má pobočky.

„V každém regionu, kde působíme, se nachází ligový klub. Chceme být v těchto regionech silní, proto počítáme s řadou aktivit zaměřenými na fotbalové fanoušky jak před zápasy, tak v jejich průběhu, s výrazným zviditelněním na hřištích i s komunikací na sociálních sítích a s merchandisingem. Na každé pobočce budeme mít navíc k dispozici určitý počet vstupenek na zápasy, které budou sloužit našim partnerů nebo jako ceny v marketingových soutěžích,“ uvedla Topolová. Pokud navíc budou s vozy poskytnutými klubům jezdit známé osobnosti těchto klubů, bude to AAA Auto propagovat v reklamě.

Podle Dobiáše navíc uvede AAA Auto příští týden nový televizní spot, v němž se objeví i zaměstnanci firmy a který bude rovněž upozorňovat na dané partnerství. Spot poběží týden na stanicích televizních skupin Prima a Nova. „Spolupráce nám nabízí spoustu možností využití v rámci vzájemného plnění. Půjde například o televizní sponzorské vzkazy kolem fotbalových přenosů, počítáme i s billboardovou, internetovou, s rozhlasovou a tiskovou kampaní, kde využijeme především média, která jsou mediálními partnery ligové asociace, například rádio Impuls,“ uvedl pro Médiář Dobiáš. 

Podobné partnerství uzavřela síť AAA Auto podle jeho slov minulý týden i na Slovensku se slovenským fotbalovým svazem, kde se stala platinovým partnerem slovenského reprezentačního týmu. 

Podle Topolové spojí AAA Auto v následujícím období své marketingové aktivity především se sportem.