V nových prostorách pořádáme další PR Brunch. — Odpoledne na Schodišti přivítáme Pavla Prouzu.

Značka Studentfone končí, splyne s Vodafonem

Vodafone chystá speciální edici předplacených karet pro zákazníky Studentfonu.

Na zaváděcí kampani Studenfone spolupracovaly agentury Revolta, Nydrle a Social Sharks.

Na zaváděcí kampani Studenfone spolupracovaly agentury Revolta, Nydrle a Social Sharks.

Marketingová značka virtuálního operátora Studentfone, která spadala pod Vodafone a cílila na studenty, přestane existovat. Její stávající zákazníky chce převzít Vodafone, který jim chce nabídnout vlastní tarify pro studenty. K ukončení poskytování služeb pod značkou Studentfone dojde k 30. dubnu 2016.

„Vodafone připravil speciální edici předplacených karet určenou pouze pro zákazníky Studentfonu. Na přivítanou zákazníci získají 500 MB dat zdarma. Tento balíček budou mít k dispozici už napořád s padesátiprocentní slevou. Kromě toho si nově mohou surfování užívat na 4G LTE síti, kterou Vodafone pokrývá 97 % populace Česka,“ uvedl Vodafone v dnešní tiskové zprávě.

Přestoupit na nové řešení lze podle této zprávy od 1. března 2016. Zákazníci budou o změnách informováni formou SMS a na internetových stránkách Studentfonu a Vodafonu.

Studentfone vstoupil na trh v září 2013, na jeho zaváděcí kampani spolupracovaly agentury Revolta, Nydrle a Social Sharks. V síti Vodafonu ho podle vlastních tehdejších informací provozovala firma GTS Alive, která vydává mezinárodní studentské karty ISIC.

Podle webu Mobilni-operatori.eu ale v podstatě jen přeprodávala SIM karty Vodafonu a právě s Vodafonem také zákazník při jejich zakoupení uzavíral obchodní smlouvu. „V současnosti Vodafone a GTS Alive jednají o možnostech spolupráce na dalších projektech,“ uvádí Vodafone v aktuální tiskové zprávě.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr