Digitální agentura MicroMedia Jakuba Macha, provozující hlavně nástroj na správu sociálních sítí ZoomSphere, otevřela své další zahraniční obchodní zastoupení, a to v Miláně. Dosud disponovala pobočkami v Praze, v Bratislavě, v Budapešti a v Bukurešti. Mezi zahraniční klienty agentury se v druhé půli roku 2015 zařadily rumunský antivir Bitdefender, španělská pobočka vydavatelství Hearst Magazine, maďarská agentura BeSocial . „Chceme svůj růst akcelerovat tak, abychom dosáhli renomé podobné startupům jako Slack, Airbnb nebo Uber,“ přeje si Mach.
Zoomsphere si získal nové klienty i na domácím trhu. Na sklonku loňska si jej vybraly České dráhy, které v září 2015 spustily svůj oficiální profil na Facebooku, dále Sazka nebo přední český e-shop Alza.cz. Letos už přibyly PR agentura Allmedia4you, vydavatel firemních magazínů Boomerang Publishing a od 1. února to bude obchod zvířecími potřebami Pet Center.
A chystají se novinky. „Pracujeme pro velké firmy, takže půjde o nástroje, které jsou určeny pro jejich potřeby. Připravujeme třeba integraci našeho modulu zákaznické péče s emailem. Lidem v call centrech, kteří mají na starost komunikaci s koncovými zákazníky, se tak budou moci příspěvky ze sociálních sítí i z mailů zobrazovat v jednom streamu,“ popsal Médiáři Lukáš Lučenič, který má v MicroMedia na starosti právě nové zakázky.
ZoomSphere už déle využívají Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Sberbank, Kooperativa, Aegon, UPC ČR, O2 Slovakia, Eset, ČEZ, Enel, Ikea, slovenské Tesco SK, rozhlasový koncern Lagardere či agenturní skupina Ogilvy.