Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Zpoplatňování obsahu po česku: online Reflex ve Slevomatu o 62 % levnější

Dnešní víc než poloviční sleva na půlroční placený přístup, nabízena prostřednictvím populárního Slevomatu, Reflexu letos přinese možná nejvíc předplatitelů.

Online Reflex ve Slevomatu

Online Reflex ve Slevomatu

Pozoruhodně se letos završuje výrazný pokus předního tuzemského vydavatelství, místní pobočky Ringier Axel Springer o zpoplatnění elektronické verze jeho úspěšného tištěného titulu, společenského týdeníku Reflex.

Ten v dubnu převedl své exkluzivní materiály na internetu do placené zóny a „zamkl“ je i pro vyhledávač Google. Lidé z Ringieru neoficiálně přiznávají, že částečné zpoplatnění webu zatím není žádné terno – množství těch, kdo je využili, se údajně počítá na stovky. Možná nejvíc předplatitelů tak Reflexu přivede dnešní víc než poloviční sleva na půlroční placený přístup, nabízena prostřednictvím populárního Slevomatu.

Server, fungující na principu nabídek slev výměnou za garanci určitého množství zákazníků, nabízí 21. prosince půlroční předplatné online Reflexu od ledna do června 2011 za cenu 299 korun. Roční předplatné Reflex standardně nabízí za 1596 korun. Oproti normální ceně 798 korun za půlrok tak jde v případě šestiměsíčního zvýhodněného přístupu o slevu 62 %.

K dnešní páté odpolední slevy využilo 150 lidí.