Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

sobota 16. 4.

Makro vrátilo na pulty gothaj značky Aro, které jeho výrobce – masokombinát Krahulík z koncernu Agrofert Andreje Babiše – šidil. „Vracíme do prodeje Aro Gothajský salám, u kterého test akreditované laboratoře potvrdil obsah masa 64,9 % (na etiketě deklarováno 62 %). V pořadu A dost! byl testován výrobek staré šarže z února 2016. V té době jsme chybu v obsahu masa u výrobku zjistili interní kontrolou a následně vyřešili s naším dodavatelem,“ sdělila Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace Makro Cash & Carry ČR.