“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

sobota 16. 4.

Makro vrátilo na pulty gothaj značky Aro, které jeho výrobce – masokombinát Krahulík z koncernu Agrofert Andreje Babiše – šidil. “Vracíme do prodeje Aro Gothajský salám, u kterého test akreditované laboratoře potvrdil obsah masa 64,9 % (na etiketě deklarováno 62 %). V pořadu A dost! byl testován výrobek staré šarže z února 2016. V té době jsme chybu v obsahu masa u výrobku zjistili interní kontrolou a následně vyřešili s naším dodavatelem,” sdělila Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace Makro Cash & Carry ČR.