Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Do 2Fresh přicházejí Černá, Hátle i Oswaldová

Lenka Černá, Lukáš Hátle, Alena Oswaldová

Lenka Černá, Lukáš Hátle, Alena Oswaldová

Digitální agentura 2Fresh rozšiřuje svůj tým o seniorní síly. Na pozici strategic director v reklamní divizi nastupuje Alena Oswaldová, která naposledy pracovala pro potravinářský koncern Nestlé a předtím pro operátora O2. Díky těmto zkušenostem má do reklamního týmu agentury vnést hlubší znalost klientského prostředí a jeho potřeb.

Projektový tým nově povede Lenka Černá. Zodpovídat bude i za byznysový proces agentury. Přichází ze startupového studia U+, kde začínala na pozici client service director. Předtím působila v agenturách Havas Worldwide jako digital brand director či McShakespeare a u operátora Vodafone stála u založení profilů na sociálních sítích.

Do projektového týmu nastoupil i Lukáš Hátle, z konzultantské společnosti Accenture. “Vedle designu uživatelské zkušenosti a uživatelských rozhraní, výzkumu a digitální komunikace se věnujeme také business consultingu za využití designového procesu, takže je pro nás Lukáš v této oblasti strategická posila,” podotkl Jakub Karlec, jeden ze čtyř spolumajitelů agentury.

Nedávno se k 2Fresh připojili rovněž Lukáš Dlabaja (creative leader), Tereza Hažmuková (senior social manager), Dominika Schmidtová (creative leader) a Karolína Půžová (project manager). Naopak po roce a půl odešla z agentury její specialistka na inovace Pavlína Louženská, od září řídí marketing mediálního domu Czech News Center, jak píše Marketing & Media.