Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

2Fresh pro značku Nivea: Nechte své jméno rozkvést

V kampani na přírodní kosmetiku si Nivea hraje s křestními jmény žen.

Agentura 2Fresh vytvořila internetovou kampaň pro řadu přírodní kosmetiky Pure & Natural, ve které si hraje s křestními jmény uživatelek.

Jako symbol přírodní kosmetiky zvolili designéři z 2Fresh květiny a lístky, ve které se promění křestní jméno. Výslednou kompozici jména v přírodní scenérii je možné stáhnout jako tapetu na mobil, počítač nebo sdílet na Facebooku. Součástí mikrostránky je i soutěž, v níž každá 59. soutěžící vyhraje produktové novinky Nivea z řady Pure & Natural.

„Snažili jsme se vytvořit prostý a působivý svět rozkvetlé přírody na jediném vizuálu a v bannerech. Hlavní roli hraje to, co je každému člověku nejbližší – jeho křestní jméno,“ říká Lukáš Pitter, senior designer agentury 2Fresh.

„Agentura přišla s něžným přírodním konceptem, který je značce Nivea blízký a velmi výstižně představuje její přírodní kosmetiku Pure&Natural. Aplikace si vizuálně hraje s ingrediencemi obsaženými v našich výrobcích a dává možnost vyhrát jednu ze dvou letošních novinek této řady,“ říká Kateřina Vyšatová, brand manager značky Pure & Natural.

Digitální agentura 2Fresh od roku 2006 realizuje vizuální kampaně pro značky O2, LEGO, RedBull, Pepsi nebo Snickers. Spolupracuje s mezinárodními sítěmi BBDO, Avantgarde, JWT a Contract. Tým 2Fresh získal dvakrát světově uznávané ocenění v oblasti interaktivního webu The FWA Site of the day.