Členem Asociace komunikačních agentur (AKA) se nově stala agentura 2Fresh. Chce se tak podílet na rozvoji trhu a edukaci klientů i profesionálů v oboru. „Má-li AKA nadále být hlasem agentur na trhu, právě aktivní zapojení progresivních agentur, jako je 2Fresh, může ukazovat cesty do budoucnosti oboru,“ prohlásil výkonný předseda AKA Marek Hlavica.
V posledních letech prošla 2Fresh vývojem v reakci na měnící se trh. „Už dlouho víme, že dělat weby a pěkná videa nestačí. Proto posilujeme služby, které pomáhají klientům pochopit potřeby zákazníků a zaměstnanců a stavět tak efektivně produkty i firemní kulturu. Spojujeme byznys, design a marketing. AKA má v dnešní době podobnou organizační strukturu, proto nám dává smysl stát se její součástí a pomáhat rozvíjet celý trh,” říkají spolumajitelé agentury Tomáš Wojcik a Lukáš Pitter.