Digitální agentura 2Fresh zvítězila ve výběrovém řízení potravinářského koncernu Nestlé pro značku Nescafé Dolce Gusto. Od července tak bude mít na starosti digitální komunikaci včetně správy e-shopu a management vztahu se zákazníky (CRM). Spolupráce potrvá minimálně dva roky. Díky dotazníkům, rozhovorům, social listeningu a dalším metodám marketingového výzkumu získala agentura insighty pro přípravu integrovaného komunikačního konceptu postaveného na reálných datech. Kreativní vývoj konceptu vedl Petr Václavík, kreativní ředitel reklamní divize 2Fresh.
Agentura se společně s Nestlé zaměří na segmentaci cílových skupin a jim přizpůsobený relevantní obsah napříč všemi digitálními platformami. Zároveň může díky vlastní produkci zařadit víc lokálního obsahu. „Kromě kreativních služeb jsme také hledali agenturu, která nám je schopná zaštítit všechny naše digitální aktivity včetně správy našeho e-shopu a CRM, a to ve dvou jazykových mutacích,“ vysvětlil výběr Marek Nepožitek, junior brand manager Nescafé Dolce Gusto.