Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

5x z YouTube: Jednoruký McDonald’s, Listerine, žhavý Perrier, Canon a svět, co stojí za Hummus

Aktuální příklady inovativního využití videoreklamy na webu prezentují Božena Řežábová (Google ČR) a Reuben Halper (Google UK).

McDonald’s Wraps výzva

McDonald’s se snaží nezůstat pozadu za ostatními, dobře využívá hru. Zábavná flashovka skoro pro celou rodinu, jednoduchá miniaplikace má otestovat vaše jednoruké schopnosti. Varování pro ty, kteří si zakládají na symetrickém těle: opakované používání může zvětšit velikost předloktí.

Večírek Le Club Perrier

„Čím více lidí, tím lepší večírek.“ Na této myšlence je postavena nová kampaň Le Club Perrier. YouTube kanál značky obsahuje scénou z klubu doplněnou o “teploměr” počtu zhlédnutí. Čím více lidí se na video dívalo, tím více scén se odemknulo a tím žhavějším se video stane. Dohromady je zde k odemknutí šest úrovní. YouTube kanál má přes 11 milionů zhlédnutí, odemknuty jsou již všechny úrovně. Pokud se Vám to nezdá “hot enough”, Perrier vás zve v závěrečném videu na Facebook.

Jde o dobrý mechanismus, jak dosáhnout, aby diváci video sdíleli a současně se sami vraceli a pouštěli si je znovu. Kdo by nechtěl vidět, co se stane v další úrovni a klub bude ještě žhavější.

  • Inzerent: Perrier
  • Region: Francie
  • Odvětví: potraviny a nápoje
  • Kanál YouTube: youtube.com/perrier

Doprovodné články: Brand ChannelThe Next WebPopSop

Listerine Mouth vs. Life

Zkuste si vyplachovat ústa Listerinem déle, než kolik času strávíte hrou s tímto kanálem YouTube. Nad těmito videoklipy, které mají (v ideálním případě) upravit hygienické návyky, se dá docela dobře pobavit. Brzy bude přidáno video ze zákulisí.

YiaTube – svět stojí za Hummus

V březnu spustila společnost Athenos svou vůbec první televizní kampaň na výrobek Hummus. V sérii vtipných spotů vystupuje tradiční řecká babička (YiaYia), která odsuzuje všechno kromě výrobku Athenos Hummus.

YiaTube je vlastní miniaplikace značky, která obsahuje nejen televizní spoty, ale umožňuje také uživatelům vytvořit si vlastní video s odsouzením od babičky YiaYia. Jedno takové video vytvořil Reuben poté, co mu British Airways zrušily let a zůstal trčet na letišti.

Celkově jde o skvělý způsob prodloužit životnost TV kampaně jejím přenesením do digitálního prostoru. Athenos dává uživatelům možnost kontaktu se značkou vtipným a jenoduchým způsobem a to funguje.

Doprovodné články: The Inspiration Room

Canon Project Imagin8tion

Společnost Canon se spojila s režisérem Ronem Howardem v rámci nové soutěže, výsledkem má být krátký hollywoodský film. Project Imagin8ion vyzývá fotografy, aby zasílali digitální snímky, které spadají do jedné z osmi různých kategorií filmových témat. Vybráno bude nejlepších 8 fotografií a Howard je pomůže proměnit v krátký film, natočený na digitální zrcadlovku Canon.

Slavnostní premiéra filmu se chystá letos na podzim v New Yorku, postup je podobný vzniku filmu Life In A Day.

Doprovodná miniaplikace na YouTube zahrnuje integraci různých sociálních sítí a umožňuje uživatelům nahrávat fotky z počítače nebo se připojit na Facebook či Flickr. Členové komunity Youtube mají rovněž příležitost hlasovat pro fotky, které se jim líbí a ovlivnit tak výběr finálových fotografií..

Doprovodné články: LA TimesInspiration RoomCreativity