Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

MediaBrunch Médiáře představil exšéfa Novy Petra Dvořáka jako kandidáta na ředitele ČT

Živá setkání s osobnostmi médií a marketingu

Server Médiář.cz zahájil tradici živých setkání s osobnostmi z oboru médií a marketingu v České republice, setkání nazvaných MediaBrunch.

První hostem „mediálního brunche“ byl dopoledne v pátek 17. června v pražském kině Atlas Petr Dvořák, dlouholetý generální ředitel televize Nova, nyní na volné noze, jeden z vážných adeptů na pozici generálního ředitele České televize.

Promluvil k následujícím tématům:

  • veřejnoprávní vs. komerční televizní vysílatelé, včetně jejich koexistence v multikanálovém a online prostředí
  • financování kinematografie v ČR jako problém související s reklamou v České televizi
  • budoucí podoba televize veřejné služby, včetně nových distribučních platforem
  • přístup státu a regulačních orgánů k vysílatelům v ČR, stav mediální legislativy

Mezi hosty akce byla řada mediálních manažerů, včetně generálního ředitele Media Master Ivana Hyžáka, šéfa At Media Petra Majerika, Jiřího Hojgra z televize Sport 5 či výkonného šéfa TV Óčko Hynka Chudárka, dalšího z kandidátů na šéfa ČT.

Poslechnout si diskusi přišel rovněž režisér Karel Smyczek.

Kompletní přepis diskuse: Petr Dvořák: Tři hlavní problémy ČT jsou restrukturalizace, méně peněz na tvorbu a PR