Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Symbio pomáhá měnit Kentico Cloud na Kontent

Brněnská společnost Kentico Software, výrobce programů pro tvorbu a správu obsahu a online marketingu, kompletně změnila značku svého produktu Kentico Cloud. Nástroj pro tvorbu a správu obsahu a jeho distribuci pro různá zařízení a komunikační kanály z jednoho místa, nově nese název Kontent.

S definicí brandu internímu marketingovému týmu pomáhala agentura Symbio a designérka Gabriela Skorkovská. Symbio se podílelo na přípravě kompletního brand booku a design manuálu, připravilo videa a vizuál pro nový web Kontent.ai.

Nová značka Kontent nahradí dosavadní Kentico Cloud

Nová značka Kontent nahradí dosavadní Kentico Cloud. Nový název Kontent vznikl jako složenina slova Kentico a Content. Ruku v ruce s novým názvem jde také hlavní message All your content. Unified. Tou chce Kentico vyjádřit, že nástroj dává svým uživatelům možnost mít obsah pod kontrolou na jednom místě a ve všech fázích jeho životního cyklu

„Původní brand Kentico Cloud vznikal organicky a cílil spíš na technické zákazníky z řad firemních specialistů na IT. Abychom se odlišili od podobných řešení, rozhodli jsme se v našem produktu více zaměřit na marketéry a uživatele, kteří pracují s obsahem – ať už ho plánují, připravují, publikují nebo vyhodnocují jeho úspěšnost. A potřebovali jsme, aby tuto změnu reflektovala i naše značka,“ vysvětluje Stephen Griffin, viceprezident marketingu Kentico Software.