Brněnská společnost Kentico Software, výrobce programů pro tvorbu a správu obsahu a online marketingu, kompletně změnila značku svého produktu Kentico Cloud. Nástroj pro tvorbu a správu obsahu a jeho distribuci pro různá zařízení a komunikační kanály z jednoho místa, nově nese název Kontent.
S definicí brandu internímu marketingovému týmu pomáhala agentura Symbio a designérka Gabriela Skorkovská. Symbio se podílelo na přípravě kompletního brand booku a design manuálu, připravilo videa a vizuál pro nový web Kontent.ai.
„Původní brand Kentico Cloud vznikal organicky a cílil spíš na technické zákazníky z řad firemních specialistů na IT. Abychom se odlišili od podobných řešení, rozhodli jsme se v našem produktu více zaměřit na marketéry a uživatele, kteří pracují s obsahem – ať už ho plánují, připravují, publikují nebo vyhodnocují jeho úspěšnost. A potřebovali jsme, aby tuto změnu reflektovala i naše značka,“ vysvětluje Stephen Griffin, viceprezident marketingu Kentico Software.