A 11 kupuje od Soukupa značku Mladý svět

S Mladým světem se A 11 chystá příští rok vstoupit do segmentu společenských časopisů.

Vydavatelství A 11 Aleše Zavorala koupilo od společnosti Empresa Media Jaromíra Soukupa ochranné známky kdysi populárního časopisu Mladý svět, který vycházel od roku 1959 a jehož vydávání skončilo sloučením s časopisem Instinkt, rovněž už zaniklým. A 11 získala ochranné známky Mladý svět, MS Mladý světUž jsi čet‘ Mladý svět? Časopis v době své největší slávy prodával stovky tisíc výtisků.

Logo kdysi populárního časopisu Mladý svět

Logo kdysi populárního časopisu Mladý svět

„Koupí značky Mladý svět se snažíme naplnit naše plány na posílení pozice vydavatelství A 11 na mediálním trhu. Naši bezespornou sílu v lokálním tisku jsme letos doplnili prémiovými magazíny a s Mladým světem se pak v příštím roce chystáme vstoupit i do segmentu společenských časopisů,“ uvedl majitel a ředitel A 11 Zavoral. Periodicitu, složení redakce a termín prvního vydání slibuje oznámit nejpozději na přelomu roku.