Vydavatelství A 11 Aleše Zavorala koupilo od společnosti Empresa Media Jaromíra Soukupa ochranné známky kdysi populárního časopisu Mladý svět, který vycházel od roku 1959 a jehož vydávání skončilo sloučením s časopisem Instinkt, rovněž už zaniklým. A 11 získala ochranné známky Mladý svět, MS Mladý svět a Už jsi čet‘ Mladý svět? Časopis v době své největší slávy prodával stovky tisíc výtisků.

Logo kdysi populárního časopisu Mladý svět
„Koupí značky Mladý svět se snažíme naplnit naše plány na posílení pozice vydavatelství A 11 na mediálním trhu. Naši bezespornou sílu v lokálním tisku jsme letos doplnili prémiovými magazíny a s Mladým světem se pak v příštím roce chystáme vstoupit i do segmentu společenských časopisů,“ uvedl majitel a ředitel A 11 Zavoral. Periodicitu, složení redakce a termín prvního vydání slibuje oznámit nejpozději na přelomu roku.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
