
Titulní strana prvního vydání Retail Magazínu
Mediální skupina A 11 začala vydávat odborný časopis o obchodu Retail Magazín. Ten vychází jako dvouměsíčník v rozsahu 68 stran, s cenou 149 Kč. Tištěný náklad prvního čísla činí 10.000 kusů. Distribuce probíhá řízeně s cílem oslovit výhradně ty, kteří mají rozhodovací pravomoci a jsou z oboru, tedy na obchodní řetězce, maloobchodní aliance a dodavatele rychloobrátkového zboží.
Vedením redakce byl pověřen šéfredaktor Marek Brodský, který se podílí i na titulech CEO či Premium Guide. Do obsahu přispívá hlavně redaktorka Michaela Janečková. Po časopisech Profi Poradenství & Finance, Profi HR, Lawyers & Business, Eko Česko, Transport Journal, Ze zdravotnictví a Profi Medicína jde o osmý počin ze segmentu odborných titulů A 11.
Retail Magazín přináší rozhovory, informace z obchodu a marketingu, aktuality z trhu, výstupy z oborových konferencí či novinky z logistiky a technologií. Časopis též navazuje partnerství s oborovými konferencemi Retail Summit, Retail in Detail nebo Sales Management společnosti Blue Events. V prvním čísle inzerují Exclusive Drinks, Madeta a Budvar.
„Vydání Retail Magazínu je po naší akvizici do Regionální televize dalším důkazem toho, že i letošní rok by měl být pro mediální skupinu A 11 rekordní,“ uvedl ředitel strategického rozvoje a marketingu mediální firmy Jan Kulich. Na podzim chystá A 11 další novinky v podobě oborových ocenění a eventů k titulům CEO a Estate & Business.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
