
Titulní strana časopisu Amazing Places z edice Premium Guide
Vydavatelství A 11 Aleše Zavorala vstoupila s novou edicí měsíčníků Premium Guide do segmentu prémiového tisku. První vydání nového měsíčníku vychází ve spolupráci s projektem Amazing Places, který na webu a sociálních sítích sdružuje statisíce fanoušků prémiových destinací v Česku a na Slovensku. Časopis přinese tipy na exkluzivní hotely, chalupy, penziony, statky nebo lázně. Loni a předloni Amazing Places vyšly jako speciál časopisu Euro vydavatelství Mladá fronta.
Podle Petra Kotíka z Amazing Places je cílem výběru představit široké veřejnosti i méně známé možnosti exkluzivního ubytování a nabídnout alternativu pro ty, kteří preferují originalitu, individuální přístup a ojedinělý zážitek z dovolené: „I díky současné situaci, která cestování příliš nepřeje, věřím, že bude časopis sloužit pro inspiraci a naplánování dovolené v roce 2021.“
Časopis Premium Guide se zaměřuje na společenskou elitu. Zakládá si na vybraných segmentech, exkluzivním obsahu a kvalitním redakčním a tiskovém zpracování. Premium Guide vychází ve formátu 230 x 330 mm, vazbě V2, v tištěném nákladu 20.000 kusů a s cenou 129 Kč. Distribuci zajišťuje společnost PNS, k dostání bude ve volném prodeji na více než 600 místech po celém Česku. Šéfredaktorkou je Kateřina Černá, která v minulosti působila jako šéfredaktorka Esence, exkluzivního magazínu Eura. Premium Guide bude podpořen spotovou kampaní v Českém rozhlasu - na Radiožurnálu a na Dvojce.
Následující vydání Premium Guide se budou věnovat designu, estate a architektuře (vychází v prosinci), investicím (vychází v lednu) a médiím (vychází v únoru).

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
