
Titulní strana prvního vydání měsíčníku Náš region pro ženy
Mediální skupina A 11 rozšiřuje portfolio značky Náš region, pod kterou vydává desítky lokálních bezplatných týdeníků s regionální tematikou a křížovkářský magazín Náš region křížovky. Novým titulem je měsíčník Náš region pro ženy. Ten bude vycházet jako měsíčník, v nákladu 90.000 kusů, v rozsahu 68 stran a cenou 10 Kč, která z něj dělá nejlevnější ženský titul na trhu. První číslo vychází v pátek 26. srpna. Distribuovat ho bude PNS, remitenda bude následně zčásti redistribuována firmou Space 11 do části stojanové sítě novin Náš region, která čítá kolem 5.000 míst po Česku.
Náš region pro ženy hodlá přinášet informace o zdraví a kráse, recepty, zprávy ze světa celebrit, křížovky o ceny, tipy jak ušetřit, aktivně odpočívat a jak se postarat o domácnost a emotivní příběhy čtenářů. Obsahovou část zajistí redakce týdeníků Náš region a redaktoři lifestylových titulů A 11.
„O čtenáře chceme bojovat nejen dostupnou cenou a kvalitním obsahem. Cíleně budeme pracovat i s remitendou a předpokládáme, že celý tištěný náklad prodáme nebo redistribuujeme do naší stojanové sítě a ještě víc tak podpoříme znalost značky Náš region,“ uvedl výkonný ředitel A 11 Pavel Horský. Vydání titulu podpoří kampaň na stanicích Českého rozhlasu a v rádiích Hey, Blaník a Fajn. Výrazná spotová kampaň se navíc plánuje do Regionální televize, která se minulý měsíc stala součástí A 11.
Připomeňte si rozhovor se zakládajícím šéfem A 11

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
