Agentura ABBBA Consulting Jiřího Böhma a Tomáše Vrány se od června stará o veškeré PR aktivity společnosti ABB ČR, místní pobočky švédské firmy zaměřené na energetiku a automatizaci. Agentura zvítězila v tendru, do něhož ABB - jak prohlásila - „pozvali významné tuzemské public relations agentury“. ABB v Česku působí na osmi místech a zaměstnává kolem 3.500 lidí, agentura jí má vylepšovat mediální obraz a šířit dobré jméno. ABBBA Consulting vznikla v roce 2016 s cílem nabízet služby public relations, public affairs a digitální komunikace. Kromě ABB jsou mezi jejími klienty Pražská plynárenská, Jablotron Living Technology, eMan nebo Red Eggs.

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Radní schválili pracovní smlouvu