Společnost Volkswagen Financial Services, která zajišťuje úvěry, operativní leasing či pojištění vozů, si v tendru na zajišťování komplexních PR služeb vybrala agenturu AC&C Public Relations. „Hledali jsme kombinaci know-how v komunikaci finančních služeb a automotivních témat. Agentura nás také oslovila kreativitou a zkušeným týmem. Navíc dlouhodobě pracuje pro importéra značek koncernu Volkswagen, což přináší nejen dokonalou znalost oboru, ale také řadu synergií,“ uvádí Jana Hrušková, vedoucí oddělení produktu a marketingu Volkswagen Financial Services.
Spolupráci obě společnosti zahájily začátkem března, agenturní tým vede výkonný ředitel AC&C PR Jan Klíma, key account manažerkou je Eva Bláhová. „Žijeme v éře zásadní změny automobilových technologií i životního stylu. Pro řadu zejména mladších lidí už vlastnictví nejen automobilu není klíčem ke štěstí. Chtějí praktickou mobilitu, cestování, zážitky… Proto je téma dlouhodobého pronájmu automobilů stále důležitější. Vedle změny automobilů samotných nyní budeme komunikovat také o změně cesty k nim,“ říká Klíma.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
