PR agentura Accedo Czech Republic Communications zvítězila ve výběrovém řízení města Mariánské Lázně na realizaci PR kampaně této turistické a lázeňské destinace na českém trhu pro rok 2016. Primárním cílem spolupráce bude dlouhodobě budovat pozitivní image města Mariánské Lázně, aby tam z Česka jezdilo víc lidí. Accedo bude mít na starosti kompletní zajištění vztahů s médii a tvorbu a řízení mediální kampaně a dalších nástrojů PR.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval